Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky
Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska využívají k analýze základních postupů, speciálních psychologických technik i praktického uplatnění … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 294 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada Publishing,
2007
- Vydání:
- 3., rozšíř. a aktualiz. vyd
- Edice:
- Expert
- Fyzický popis:
- 294 s. : obr., tab., fot. ; 25 cm
- ISBN:
- 978-80-247-2196-5
Podobné
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Hana Lošťáková, 1953-
-
Řízení neziskových organizací : klíčové oblasti pro jejich udržitelnost
Michaela Krechovská, 1982-
-
Projektový management : komplexně, prakticky a podle světových standardů
Jan Doležal, 1979-
-
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Karel Voříšek, 1963-
-
Public relations : moderně a účinně
Václav Svoboda, 1940-