Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky

To chci

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska využívají k analýze základních postupů, speciálních psychologických technik i praktického uplatnění celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jitka Vysekalová, 1941-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
294 s. :
Vydáno:
Praha : Grada Publishing, 2007
Vydání:
3., rozšíř. a aktualiz. vyd
Edice:
Expert
Fyzický popis:
294 s. : obr., tab., fot. ; 25 cm
ISBN:
978-80-247-2196-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Chodov
G9f1 G 9905.4
Absenčně
Načítá se…
Sedmička
Naučná literatura pro dospělé
G9f1 G 9905.8

Podobné