Všichni marketéři jsou lháři : síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě
Příručka nachází podstatu úspěšného marketingu ve vytvoření věrohodného příběhu pro získání pozornosti adresáta - spotřebitele.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 187 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Management Press,
2006
- Vydání:
- Vyd. 1
- Fyzický popis:
- 187 s. : obr., grafy ; 21 cm
- ISBN:
- 80-7261-151-8
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej MVS
ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Cena služby je 70 Kč.
Podobné
-
Smysluplná práce : manifest pro týmy v 21. století
Seth Godin, 1960-
-
Nepostradatelní : buďte pilířem firmy
Seth Godin, 1960-
-
Tohle je marketing! : zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
Seth Godin, 1960-
-
Fialová kráva : marketing konečně jinak!
Seth Godin, 1960-
-
Proces : tvořte, vytrvejte, vypusťte to do světa
Seth Godin, 1960-