Co je branding?

To chci

Aktuální průvodce prezentuje branding, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý využít při práci s brandingem. Zajímavý popis jednotlivých prvků, kde je lze aplikovat a čeho dosáhnout. Kniha přibližuje i know-how designu, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Matthew Healey
Další autoři:
Jana Novotná, 1952-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
256 s. :
Vydáno:
V Praze : Slovart, 2008
Témata:
Popis jednotky:
Název z obálky
Terminologický slovník
Obsahuje barevné fotografie.
Fyzický popis:
256 s. : il. ; 23 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-7391-167-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Oddělení pro dospělé
658.626

Podobné