Pedagogicko-psychologické zvláštnosti dospívání
Zdroje poznatků o mládeži; Teoretická východiska a principy; Celková charakteristika pubertálního a adolescentního období; Biologická a fyziologická podmíněnost vývojových změn a jejich prožívání; a další hlavní kapitoly.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 273 s., obr., gr., rejstř.-Lit. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1987
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Knižnice psychologické literatury
- Témata:
- Fyzický popis:
- 273 s., obr., gr., rejstř.-Lit. ; 20 cm
Podobné
-
Ztracený a znovu navrácený svět
Aleksandr Romanovič Lurija, 1902-1977
-
Sociální psychologie jako věda
Boris Dmitrijevič Parygin, 1930-2012
-
Pedagogickopsychologická diagnostika žáka
Vladimír Hrabal, 1945-
-
Základní otázky psychologie
Milan Nakonečný, 1932-
-
Psychologické metody výchovy k tvořivosti
Jaroslav Hlavsa, 1929-1989