Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie

To chci

Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jan Hábl, 1975-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
120 stran ;
Vydáno:
Brno : Host, 2013
Vydání:
Vydání první
Edice:
Teoretická knihovna
Témata:
Fyzický popis:
120 stran ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
9788072949014

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
POBOCKA
DOSPELE
37

Podobné