Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie
Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 120 stran ;
- Vydáno:
-
Brno :
Host,
2013
- Vydání:
- Vydání první
- Edice:
- Teoretická knihovna
- Témata:
- Fyzický popis:
- 120 stran ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 9788072949014