Strategie úspěchu
Kniha je praktickou příručkou pro obchodní a investiční bankéře jak postupovat při jednání se zákazníky.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 134 s.
- Vydáno:
-
Praha
Victoria Publ.,
1992
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- psychologie > jednání > úspěchy > obchody > bankovnictví > management > trhy > prodej > obchodní > taktiky > marketing > zákazníci > strategie > finance > ceny > podmínky > příručky > vztahy > úspěšnost > obchodování > konzultace > emoce > informace > návrhy > postupy > úspěch > obchod > příprava > dohody > obchodní jednání > techniky > přístupy
- Fyzický popis:
- 134 s.
- ISBN:
- 80-85605-21-X
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je nutné abyste byli přihlášeni.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Sign. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Oddělení pro dospělé
|
|
331 |