Ekonomika, marketing, management v kostce : [pro střední školy]
Přehledně členěné a především nepříliš rozsáhlé kapitoly pomohou zejména k opakování a komplexní znalosti probíraného učiva. Prostřednictvím tří velkých oblastí studenti získají povědomí o trhu, podniku a jeho fungování (náklady, výnosy, oběžný majetek atd.), o formách podnikání, dále se dozví o daňové soustavě a bankovnictví. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 139 s.
- Vydáno:
-
Havlíčkův Brod :
Fragment,
1998
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- V kostce
- Témata:
- středoškolská > ekonomika > management > marketing > podniky > financování > hospodaření > náklady > investiční > majetek > odpisy > logistika > živnostenský zákon > živnosti > obchodní společnosti > družstva > cenné papíry > daně > banky > nezaměstnanost > práce > mzdy > inflace > pojišťovnictví > celní > obchodní > politika > zahraniční obchod > spotřebitelé > cenová > distribuce > propagace > segmentace > výrobky > personalistika
- Fyzický popis:
- 139 s.
- ISBN:
- 80-7200-253-8
Podobné
-
Společenské vědy v kostce : pro střední školy
Jaroslav Hladík
-
Cvičení k chemii v kostce
Bohumír Kotlík