Marketing od myšlenky k realizaci

To chci

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Gustav Tomek, 1935-
Další autoři:
Věra Vávrová, 1955-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
308 s. :
Vydáno:
Praha Professional Publishing, 2007
Vydání:
1. vyd.
Témata:
Fyzický popis:
308 s. : il. ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-86946-45-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Oddělení pro dospělé
339
Absenčně
Načítá se…
Studovna
S 339

Podobné