Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy
Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 261 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada Publishing,
2017
- Vydání:
- První vydání
- Edice:
- Expert
- Témata:
- Fyzický popis:
- 261 stran : ilustrace
- Uživatelské určení:
- Určeno pracovníkům marketingu firem, realizátorům výzkumných projektů i vysokoškolským studentům
- ISBN:
- 978-80-271-0206-8
Podobné
-
Moderní marketingová komunikace
Jana Přikrylová, 1951-
-
Projektový management : komplexně, prakticky a podle světových standardů
Jan Doležal, 1979-
-
Image a firemní identita
Jitka Vysekalová, 1941-
-
Public relations : moderně a účinně
Václav Svoboda
-
Výrobní a logistické procesy v podnikání
Marie Jurová, 1942-