Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy

To chci

Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Radek Tahal, 1970-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
261 stran :
Vydáno:
Praha : Grada Publishing, 2017
Vydání:
První vydání
Edice:
Expert
Témata:
Fyzický popis:
261 stran : ilustrace
Uživatelské určení:
Určeno pracovníkům marketingu firem, realizátorům výzkumných projektů i vysokoškolským studentům
ISBN:
978-80-271-0206-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Oddělení pro dospělé
339

Podobné