Pedagogicko-psychologické zvláštnosti dospívání
Zdroje poznatků o mládeži; Teoretická východiska a principy; Celková charakteristika pubertálního a adolescentního období; Biologická a fyziologická podmíněnost vývojových změn a jejich prožívání; a další hlavní kapitoly.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 273 s., rejstř.
- Vydáno:
-
Praha :
Stát. ped. nakl.,
1987
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Knižnice psychologické literatury
- Témata:
- pedagogika > psychologie > dospívání > zvláštnosti > charakteristika > vývoj > změny > osobnost > poznávání > city > chování > vlastnosti
- Popis jednotky:
- Pedagogická knihovna
- Fyzický popis:
- 273 s., rejstř.
Podobné
-
Psychologie inteligence
Jean Piaget, 1896-1980
-
Pedagogickopsychologická diagnostika žáka
Vladimír Hrabal, 1921-
-
Psychologické problémy socializace osobnosti
Zdeněk Helus, 1935-
-
Psychologické metody výchovy k tvořivosti
Jaroslav Hlavsa, 1929-