Jak zaujmout hned napoprvé : proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou
Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 279 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Ikar,
2009
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Témata:
- řízení > obchod > psychologie > zprávy > myšlenky > nápady > prezentace > jednoduchost > pozornost > konkrétnost > věrohodnost > emoce > příběhy > praxe > příklady
- Fyzický popis:
- 279 s.
- ISBN:
- 978-80-249-1316-2