Pedagogicko-psychologické zvláštnosti dospívání
Zdroje poznatků o mládeži; Teoretická východiska a principy; Celková charakteristika pubertálního a adolescentního období; Biologická a fyziologická podmíněnost vývojových změn a jejich prožívání; a další hlavní kapitoly.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 273 s., gr., rejstř.
- Vydáno:
-
Praha :
Stát. pedagog. nakl.,
1987
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Knižnice psychologické literatury
- Témata:
- pedagogika > psychologie > mládež > dospívání > puberta > adolescence > osobnost > morálka > motivace > schopnosti
- Fyzický popis:
- 273 s., gr., rejstř.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
Podobné
Psychologie inteligence
Jean Piaget, 1896-1980
Psychologické problémy socializace osobnosti
Zdeněk Helus, 1935-2016
Psychologické metody výchovy k tvořivosti
Jaroslav Hlavsa, 1929-1989
Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka
Vladimír Hrabal