Jak se budují značky : co obchodníci nevědí

To chci

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální. Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Byron Sharp
Další autoři:
Petr Sumcov, 1969-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
241 stran ;
Vydáno:
Praha : Dobrovský, 2018
Edice:
Knihy Omega (Dobrovský)
Témata:
Popis jednotky:
Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis:
241 stran ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
ISBN:
978-80-7390-618-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Oddělení pro dospělé
659.1

Podobné