Slovník propagace : A...Z
Slovník, vytvořený z dostupné odborné literatury knižní a časopisecké, domácí i zahraniční, obsahuje na 800 termínů především z oblasti obecné teorie propagace, sociologie, psychologie, práva, polygrafie, žurnalistiky a ekonomie.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 246 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Merkur,
1983
- Vydání:
- 1. vyd.
- Fyzický popis:
- 246 s.
Podobné
-
Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing
Dušan Pavlů, 1948-
-
Reklub 1927-1949 : kapitoly z dějin československé reklamy
Dušan Pavlů, 1948-
-
Úvod do teorie socialistické propagace : Určeno pro posl. fak. žurnalistiky
Bohuš Häckl, 1910-
-
Propagace - kulturně výchovný nástroj socialistické společnosti
Dušan Pavlů, 1948-