Jak zaujmout hned napoprvé : proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou

To chci

Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Chip Heath, 1963-
Další autoři:
Dan Heath, 1973-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
279 s. ;
Vydáno:
Praha : Ikar, 2009
Vydání:
Vyd. 1.
Témata:
Fyzický popis:
279 s. ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
978-80-249-1316-2 (váz.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 200335

Podobné