Efektivní komunikace jako faktor konkurence

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Stanislav Kudela
Další autoři:
Michal Medek, 1979-
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
E + M. Ekonomie a management = Economics and Management. -- Roč. 6, mimořádné č. (2003), s. 38-42
Témata:
Popis jednotky:
Rubrika: Ekonomika a management
2 obr., 1 tab.
Fyzický popis:
3 il.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a22000003a 4500
001 0279565
003 CZ-LiKVK
005 20211029140412.4
007 ta
008 100525s2003----xr-a---f-b----000-0-cze-d
040 |a LIA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |9 4  |2 Konspekt  |T .  |7 sk135966 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
080 |a 316.7  |2 MRF-sel 
100 1 |a Kudela, Stanislav  |4 aut 
245 1 0 |a Efektivní komunikace jako faktor konkurence /  |c Stanislav Kudela, Michal Medek 
246 2 |a Ekonomika a management 
300 |b 3 il. 
500 |a Rubrika: Ekonomika a management 
500 |a 2 obr., 1 tab. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglické resumé 
653 0 |a firmy  |a konkurenceschopnost  |a komunikace  |a marketingová komunikace 
700 1 |a Medek, Michal,  |d 1979-  |4 aut  |7 mzk2007390305 
773 0 |w li_us_cat*sg980436_2003_003_005  |t E + M. Ekonomie a management = Economics and Management  |g Roč. 6, mimořádné č. (2003), s. 38-42  |7 nnas 
910 |a LIA001  |t rs 

Podobné