Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie

To chci

Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Jan Hábl, 1975-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
118 s. ;
Vydáno:
Brno : Host, 2013
Vydání:
Vyd. 1.
Edice:
Teoretická knihovna
Témata:
Popis jednotky:
Anglické resumé
Fyzický popis:
118 s. ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-7294-901-4 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Dospělé oddělení
82

Podobné