Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie
Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 118 s. ;
- Vydáno:
-
Brno :
Host,
2013
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Edice:
- Teoretická knihovna
- Témata:
- Popis jednotky:
- Anglické resumé
- Fyzický popis:
- 118 s. ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7294-901-4 (brož.)
Podobné
-
Errata : prozkoumaný život
George Steiner, 1929-
-
Literární brak : operace vyloučení, operace nahrazení : 1938-1951
Pavel Janáček, 1968-
-
Úvod do sémantiky fikčních světů
Bohumil T. Fořt, 1973-
-
Meditace o Quijotovi
José Ortega y Gasset, 1883-1955
-
Lekce z lidskosti v životě a díle Jana Amose Komenského
Jan Hábl, 1975-