Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 400 stran :
- Vydáno:
-
V Brně :
Jan Melvil Publishing,
2021.
- Vydání:
- Vydání první
- Edice:
- Žádná velká věda
- Témata:
- Popis jednotky:
- Přeloženo z angličtiny.
- Fyzický popis:
- 400 stran : ilustrace.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-7555-134-4
Podobné
-
Hitmakeři : tajemství popularity v éře rozptylování
Derek Thompson, 1986-
-
Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích
Michelle Losekoot, 1986-
-
Houževnatost : síla vytrvalosti a vášně
Angela Duckworth, 1970-
-
V práci nemusí být blázinec
Jason Fried