Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 166 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2021.
- Vydání:
- První vydání
- Témata:
- Fyzický popis:
- 166 stran : ilustrace (některé barevné), tabulky, grafy, faksimile, portréty, mapy.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-271-1723-9
Podobné
-
Evropské marketingové prostředí
Miroslav Foret, 1946-
-
Mezinárodní marketing
Bohumír Štědroň, 1948-
-
Komunikace s veřejností
Miroslav Foret
-
Marketingová komunikace
Miroslav Foret, 1946-
-
Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky
Miroslav Foret, 1946-