Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy
Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 261 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada Publishing,
2017.
- Vydání:
- První vydání
- Edice:
- Expert
- Témata:
- Fyzický popis:
- 261 stran : ilustrace, tabulky, grafy, portréty.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-271-0206-8
Podobné
-
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu
Radek Tahal, 1970-
-
Public relations moderně a účinně
Václav Svoboda
-
Projektový management : komplexně, prakticky a podle světových standardů
Jan Doležal, 1979-
-
Řízení neziskových organizací : klíčové oblasti pro jejich udržitelnost
Michaela Krechovská, 1982-
-
Udržitelnost a udržitelný management
Jaromír Veber, 1953-