Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy

To chci

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Radek Tahal, 1970-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
261 stran :
Vydáno:
Praha : Grada Publishing, 2017.
Vydání:
První vydání
Edice:
Expert
Témata:
Fyzický popis:
261 stran : ilustrace, tabulky, grafy, portréty.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
978-80-271-0206-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Národní
Depozitář / do 30 minut
E 81126

Podobné