Psychologie reklamy
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 294 s.
- Vydáno:
-
Praha :
Grada Publishing,
2007.
- Vydání:
- 3. rozš. a aktualiz. vyd.
- Edice:
- Expert
- Témata:
- Fyzický popis:
- 294 s.
- ISBN:
- 978-80-247-2196-5
Podobné
-
Udržitelnost a udržitelný management
Jaromír Veber, 1953-
-
Image a firemní identita
Jitka Vysekalová, 1941-
-
Výzkum efektivnosti komerční komunikace
Jitka Vysekalová
-
Projektový management : komplexně, prakticky a podle světových standardů
Jan Doležal, 1979-
-
Řízení neziskových organizací : klíčové oblasti pro jejich udržitelnost
Michaela Krechovská, 1982-