Marketing a management muzeí a památek
To chci
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům
spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
-
Ladislav Kesner
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 304 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2005
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Expert
- Témata:
- Fyzický popis:
- 304 s. : il.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík.
- ISBN:
- 80-247-1104-4