Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

To chci

Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí…

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Carlos Gil, 1983-
Další autoři:
Ivana Sýkorová
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
196 stran :
Vydáno:
Praha : Grada, 2021
Vydání:
První české vydání
Témata:
Popis jednotky:
Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis:
196 stran : ilustrace ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-271-1296-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Naučná
N84901