Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 196 stran :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2021
- Vydání:
- První české vydání
- Témata:
- Popis jednotky:
- Přeloženo z angličtiny
- Fyzický popis:
- 196 stran : ilustrace ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-271-1296-8