Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 400 stran :
- Vydáno:
-
V Brně :
Jan Melvil Publishing,
2021
- Vydání:
- Vydání první
- Edice:
- Žádná velká věda
- Témata:
- Popis jednotky:
- Přeloženo z angličtiny
- Fyzický popis:
- 400 stran : ilustrace ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-7555-134-4
Podobné
-
Pravidlo žádných pravidel : převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět
Reed Hastings, 1960-
-
Hitmakeři : tajemství popularity v éře rozptylování
Derek Thompson, 1986-
-
Ahoj, tati
Mal Peachey
-
V práci nemusí být blázinec
Jason Fried
-
Sedm principů spokojeného manželství : praktický průvodce fungováním dlouhodobých vztahů
John Mordechai Gottman, 1942-