Psychologie reklamy
Publikace přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 294 s. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Grada Publishing,
2007
- Vydání:
- 3., rozš. a aktualiz. vyd.
- Edice:
- Expert (Grada)
- Témata:
- Fyzický popis:
- 294 s. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-247-2196-5
Podobné
-
Řízení neziskových organizací : klíčové oblasti pro jejich udržitelnost
Michaela Krechovská, 1982-
-
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Karel Voříšek, 1963-
-
Projektový management : komplexně, prakticky a podle světových standardů
Jan Doležal, 1979-
-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Hana Lošťáková, 1953-
-
Public relations moderně a účinně
Václav Svoboda, 1940-