Pedagogicko-psychologické zvláštnosti dospívání
Zdroje poznatků o mládeži; Teoretická východiska a principy; Celková charakteristika pubertálního a adolescentního období; Biologická a fyziologická podmíněnost vývojových změn a jejich prožívání; a další hlavní kapitoly.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 273 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1987
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Knižnice psychologické literatury
- Témata:
- Popis jednotky:
- Pozn.
4000 výt. - Fyzický popis:
- 273 s. : il. ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Podobné
Psychologie zapamatování : Experimentální výzkumy
Włodzimierz Szewczuk, 1913-2002
Základní otázky psychologie
Milan Nakonečný, 1932-
Psychologické metody výchovy k tvořivosti
Jaroslav Hlavsa, 1929-1989
Psychologie inteligence
Jean Piaget, 1896-1980
Pedagogickopsychologická diagnostika žáka
Vladimír Hrabal, 1945-