Cesta k pozitivním výsledkům u dětí v náhradní péči

To chci

Prezentace výchovného přístupu k dětem v náhradní péči, který je založený na rodičovském přístupu, vychází z porozumění neuropsychologickým důsledkům traumatu rodičem pro vývoj dítěte a je zaměřený na budování prožitku bezpečí u dětí.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
R. J. Cameron
Další autoři:
Colin Maginn , Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, Univerzita Karlova. Lékařská fakulta, 1. Centrum adiktologie, Všeobecná fakultní nemocnice (Praha, Česko)
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
179 s. :
Vydáno:
Praha : Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a Klinika adiktologie, 1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze a Všeobecná fakultní nemocnice v Praze ve vydavatelství Togga, 2012
Vydání:
Vyd. 1.
Témata:
Popis jednotky:
Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis:
179 s. : il., portréty ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-87652-61-9 (Národní ústav pro vzdělávání : brož.)
978-80-7476-000-6 (Togga : brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Dospělí-naučná lit.
376 248.101