Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie
Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. To je zřejmé i z věhlasu Komenského díla Labyrint světa a ráj srdce. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 120 s. ;
- Vydáno:
-
Brno :
Host,
2013
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Edice:
- Teoretická knihovna
- Témata:
- Fyzický popis:
- 120 s. ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7294-901-4 (brož.)
Podobné
-
Literární mysl = Literary mind : o původu myšlení a jazyka
Mark Turner, 1954-
-
Příběh je mrtev? : schizmata a dilemata moderní prózy
Jiří Trávníček, 1960-
-
Ruský formalismus : metapoetika
P. Steiner, 1946-
-
Povaha vyprávění
Robert Scholes, 1929-2016