Výuka cizích jazyků
Změny v přístupech k učení a vyučování cizím jazykům ovlivňuje celá řada faktorů, zejména nejnovější poznatky lingvistiky, psycholingvistiky, neurolingvistiky, psychologie učení, pedagogiky i empirického výzkumu v oblasti didaktiky cizích jazyků. Svoji roli však zde hrají i aktuální požadavky, které na cizojazyčnou výuku klade … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 200 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2011
- Vydání:
- Vyd. 1.
- Edice:
- Pedagogika (Grada)
- Témata:
- Popis jednotky:
- Pod názvem: aktuální trendy ve výuce cizích jazyků - role emocí při učení - individuální zvláštnosti žáka při osvojování cizího jazyka - výběr výukových metod podle věku žáka - metoda tvůrčího psaní ve výuce cizího jazyka
Terminologický slovník - Fyzický popis:
- 200 s. : il. ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-247-3512-2 (brož.)
Podobné
-
Odměny a tresty ve školní praxi
Robert Čapek, 1967-
-
Rozvoj zdravého sebevědomí žáka
Daniela Sedláčková, 1961-
-
Prvopočáteční čtení a psaní
Martina Fasnerová
-
Integrace obsahu vyučování : [integrované slovní úlohy napříč předměty]
Alena Rakoušová, 1977-