Marketing management

To chci

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Philip Kotler, 1931-
Další autoři:
Kevin Lane Keller, 1956-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
814 s. :
Vydáno:
Praha : Grada Publishing, 2013
Vydání:
14. vyd.
Témata:
Popis jednotky:
Terminologický slovník
Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis:
814 s. : barev. il., portréty, faksim. ; 29 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-247-4150-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
PK1S
N-339/KO PK

Podobné