Evropská unie : evropské marketingové prostředí

To chci

Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Miroslav Foret
Další autoři:
Petr Procházka
Oldřich Šašinka
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
100 s.
Vydáno:
Praha : Computer Press, 1999
Témata:
Fyzický popis:
100 s.
ISBN:
80-7226-203-3 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad

Podobné