Mezinárodní ekonomie
Srozumitelná publikace je určena především studentům vysokých škol ekonomického zaměření. Uznávaní autoři z VŠE v Praze se v knize soustředí na základní pojmy a vztahy mezinárodní ekonomie, a text je proto vhodný i pro čtenáře bez ekonomického vzdělání. Seznámíte se zejména s problematikou mezinárodního obchodu, pohybu výrobních … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 159 s. :
- Vydáno:
-
Praha :
Grada,
2010
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Expert (Grada)
- Témata:
- Fyzický popis:
- 159 s. : il. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-247-3276-3 (brož.)
Podobné
-
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Nirmalya Kumar
-
Manažerská ekonomika
Miloslav Synek, 1935-
-
Strategické řízení značky
Kevin Lane Keller, 1956-
-
Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování
Jiří Hnilica, 1976-