Učit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie
Studie analyzující didaktickou účinnost Komenského Labyrintu.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 120 s.
- Vydáno:
-
Brno :
Host,
2013.
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Teoretická knihovna
- Témata:
- Popis jednotky:
- Obsahuje medailon O autorovi (s. 103), Literaturu (s. 105-112) a Jmenný rejstřík (s. 115-118).
- Fyzický popis:
- 120 s.
- ISBN:
- 978-80-7294-901-4
:
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Web | n/a | Odkaz | Bibliografie dějin Českých zemí |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Národní knihovna ČR - Kramerius |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
Web | Neznámá dostupnost | Vypůjčit e-knihu | Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě |
Podobné
-
Příběh je mrtev? : Schizmata a dilemata moderní prózy
Jiří Trávníček, 1960-
-
Meditace o Quijotovi
José Ortega y Gasset, 1883-1955
-
K Labyrintu světa
Dmytro Čyževs‘kyj, 1894-1977
-
Závěr: Náprava věcí nenapravitelných?
Jan Hábl, 1975-
-
Pravidla umění : Geneze a struktura literárního pole
Pierre Bourdieu, 1930-2002