Evropské marketingové prostředí

To chci

Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Miroslav Foret, 1946-
Další autoři:
Oldřich Šašinka
Petr Procházka
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
ix, 100 s. ;
Vydáno:
Praha : Computer Press, 1999
Vydání:
Vyd. 1.
Edice:
Evropská unie
Business books (Computer Press)
Témata:
Fyzický popis:
ix, 100 s. ; 23 cm
Bibliografie:
Obsahuje rejstřík
ISBN:
80-7226-203-3

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Národní knihovna ČR - Kramerius

Podobné