Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

To chci

Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Carlos Gil, 1983-
Další autoři:
Ivana Sýkorová
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
196 stran :
Vydáno:
Praha : Grada, 2021
Vydání:
První české vydání
Témata:
Popis jednotky:
Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis:
196 stran : ilustrace ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-271-1296-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Načítá se…
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Načítá se…
Masarykova univerzita - Filozofická fakulta - Ústřední knihovna Brno
Načítá se…
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UKV-4C/81/1
Načítá se…
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Načítá se…
Městská knihovna Kuřim
Načítá se…
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Načítá se…
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Načítá se…
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 106016
Načítá se…
Městské kulturní středisko Nový Jičín, příspěvková organizace - Městská knihovna Nový Jičín
Načítá se…
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
295597
Načítá se…
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
106148
Načítá se…
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV16093
Načítá se…
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Načítá se…
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
Načítá se…
Knihovna Matěje Josefa Sychry, Žďár nad Sázavou