Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing

To chci

Základní principy POP komunikace.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Daniel Jesenský
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
504 stran :
Vydáno:
Praha : Grada, 2018
Vydání:
První vydání
Témata:
Fyzický popis:
504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-271-0252-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Načítá se…
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Načítá se…
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UKV-4C/56/1
Načítá se…
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Načítá se…
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Načítá se…
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Načítá se…
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 106319
Načítá se…
Knihovna města Mladá Boleslav
Načítá se…
Městské kulturní středisko Nový Jičín, příspěvková organizace - Městská knihovna Nový Jičín
Načítá se…
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
291263
Načítá se…
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
97108
Načítá se…
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV14457
Načítá se…
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Načítá se…
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna

Podobné