Logit, CES, and rational inattention

To chci

Spojitost mezi dvěma metodami při analýze spotřebitelské volby. První metodou je model individuálního diskrétního výběru zvaný multinomiální logit. Druhý přístup popisuje výběr z několika možností reprezentativního spotřebitele pomocí CES spotřebitelské funkce užitku. Analýza je založena na teorii racionální nepozornosti (RI). celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Andrei Matveenko, 1991-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
22 stran :
Vydáno:
Prague : CERGE-EI, 2017
Edice:
Working paper series (CERGE-EI)
Témata:
Fyzický popis:
22 stran : ilustrace ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-7343-400-7
978-80-7344-429-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
CERGE-EI knihovna Jana Kmenty

Podobné