Pracovní spokojenost jako specifický komponent interního marketingu
Problematika v publikaci se věnuje pracovní spokojenosti interního marketingu. Cílem publikace je popsat a sestavit teoretická východiska klíčových součástí zpracovávané problematiky doma a v zahraničí. Monografie je rozdělena na tři kapitoly.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 90 stran :
- Vydáno:
-
České Budějovice :
Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s.,
2016
- Edice:
- Studia
- Témata:
- Popis jednotky:
- Anglická předmluva
120 výtisků - Fyzický popis:
- 90 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-87472-96-5
:
Podobné
Korupce a další vybrané protispolečenské jevy v současné společnosti
Roman Svatoš, 1958-
Evropská unie - rozporuplnost nebo složitost
Ján Koper, 1964-
Bezpečná společnost - aktuální otázky krizového managementu
Štěpán Kavan, 1974-
Konkurenceschopnost regionů a firem ve sjednocující se Evropě
Marie Hesková, 1948-