Pracovní spokojenost jako specifický komponent interního marketingu

To chci

Problematika v publikaci se věnuje pracovní spokojenosti interního marketingu. Cílem publikace je popsat a sestavit teoretická východiska klíčových součástí zpracovávané problematiky doma a v zahraničí. Monografie je rozdělena na tři kapitoly.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Slávka Krásna
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
90 stran :
Vydáno:
České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., 2016
Edice:
Studia
Témata:
Popis jednotky:
Anglická předmluva
120 výtisků
Fyzický popis:
90 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-87472-96-5

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Univerzita Karlova - Právnická fakulta - Knihovna
Načítá se…
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice

Podobné