Understanding media cultures : social theory and mass communication
Any examination of contemporary societies has to acknowledge the centrality of the media. Similarly, the media can only be understood within the context of the societies and cultures of which they are part. This fascinating and lucid book provides an overview of the ways in which social theories of contemporary society have tried to deal with the place of the … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 238 s. ;
- Vydáno:
-
London :
SAGE,
1995
- Vydání:
- 1st ed.
- Témata:
- Fyzický popis:
- 238 s. ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 0-8039-8930-X
Instituce:
Souborný katalog ČR
Knihovna má i další záznam(y) pro tuto publikaci: záznam 1, záznam 2, záznam 3 (aktuální záznam)
Podobné
-
Making sense of men's magazines
Peter Jackson, 1955-
-
Cultural citizenship : cosmopolitan questions
Nick Stevenson