Marketing

To chci

Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Tomáš Urbánek, 1950-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
233 s. ;
Vydáno:
Praha : Alfa Nakladatelství, 2010
Vydání:
1. vyd.
Edice:
Management studium (Alfa Nakladatelství)
Témata:
Fyzický popis:
233 s. ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-87197-17-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Načítá se…
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Načítá se…
Městská knihovna Boženy Němcové Domažlice
Načítá se…
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Načítá se…
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 63813
Načítá se…
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
275741
Načítá se…
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
Načítá se…
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
79231
Načítá se…
Kultura Rychnov nad Kněžnou, s.r.o. Městská knihovna Karla Poláčka
Načítá se…
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna

Podobné