Marketing
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 233 s. ;
- Vydáno:
-
Praha :
Alfa Nakladatelství,
2010
- Vydání:
- 1. vyd.
- Edice:
- Management studium (Alfa Nakladatelství)
- Témata:
- Fyzický popis:
- 233 s. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii
- ISBN:
- 978-80-87197-17-2
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Načítá se…
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Městská knihovna Boženy Němcové Domažlice
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
|
A 63813 | |||
|
Načítá se…
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
275741 | |||
|
Načítá se…
|
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
|
79231 | |||
|
Načítá se…
|
Kultura Rychnov nad Kněžnou, s.r.o. Městská knihovna Karla Poláčka
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|
Podobné
-
Marketing : základy a principy
Miroslav Foret, 1946-
-
Typologie v psychologii : aplikace metod shlukové analýzy v psychologickém výzkumu
Lída Osecká, 1945-1999
-
NEO pětifaktorový osobnostní inventář : (podle NEO Five-Factor Inventory P.T. Costy a R.R. McCraee)
Martina Hřebíčková, 1963-
-
Jak vzdělávat dospělé
Jan Barták, 1938-