International marketing : theory, practices and new trends
Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 191 s. :
- Vydáno:
-
V Praze :
Oeconomica,
2010
- Vydání:
- Ed. 1st
- Témata:
- Fyzický popis:
- 191 s. : il. ; 25 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-245-1643-1
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Načítá se…
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
275347 | |||
|
Načítá se…
|
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
|
79164 | |||
|
Načítá se…
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORKNV12698 | |||
|
Načítá se…
|
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|