International marketing : theory, practices and new trends

To chci

Publikace je první anglicky psanou odbornou knihou českého kolektivu Katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem publikace je zvýšit vědecké renomé školy v zahraničí a nabídnout vlastní odbornou literaturu, jež komplexně pokrývá problematiku mezinárodního marketingu a objasňuje současné trendy v oblasti mezinárodního celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Hana Machková
Další autoři:
Petr Král, 1979-
Markéta Lhotáková, 1971-
Vysoká škola ekonomická v Praze
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
191 s. :
Vydáno:
V Praze : Oeconomica, 2010
Vydání:
Ed. 1st
Témata:
Fyzický popis:
191 s. : il. ; 25 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
978-80-245-1643-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Načítá se…
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Načítá se…
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
275347
Načítá se…
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
79164
Načítá se…
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV12698
Načítá se…
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Načítá se…
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna

Podobné