The social media bible : tactics, tools, and strategies for business success
The Social Media Bible is comprehensive social media resource that will teach corporate, small business, and non-profit marketers strategies for using social media to reach their desired audiences with power messages and efficiency. This newly revised 3rd edition addresses technology updates to the iPad, apps, Foursquare, and other geotargeted networks. New case … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- xviii, 821 s. :
- Vydáno:
-
Hoboken :
John Wiley & Sons,
c2009
- Témata:
- Fyzický popis:
- xviii, 821 s. : il., faksim. ; 24 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN:
- 978-0-470-41155-1
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Načítá se…
|
Masarykova univerzita - Filozofická fakulta - Ústřední knihovna Brno
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||
|
Načítá se…
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|