The social media bible : tactics, tools, and strategies for business success

To chci

The Social Media Bible is comprehensive social media resource that will teach corporate, small business, and non-profit marketers strategies for using social media to reach their desired audiences with power messages and efficiency. This newly revised 3rd edition addresses technology updates to the iPad, apps, Foursquare, and other geotargeted networks. New case celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Lon Safko
Další autoři:
David K. Brake
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
xviii, 821 s. :
Vydáno:
Hoboken : John Wiley & Sons, c2009
Témata:
Fyzický popis:
xviii, 821 s. : il., faksim. ; 24 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN:
978-0-470-41155-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Masarykova univerzita - Filozofická fakulta - Ústřední knihovna Brno
Načítá se…
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Načítá se…
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna