Reklama a její regulace : praktická příručka

To chci

Právní příručka shrnuje především základní informace o problematice aplikace zákona o regulaci reklamy.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Eva Novaková, 1957-
Další autoři:
Venuška Jandová
Česko.
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
245 s. ;
Vydáno:
Praha : Linde, 2006
Témata:
Fyzický popis:
245 s. ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
80-7201-601-6
Obsah:
Zákon č. 40/1995 Sb. ze dne 9. února 1995, o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Ústav státu a práva AV ČR, v. v. i. - Středisko vědeckých informací - Knihovna
C 33631
Načítá se…
Univerzita Karlova - Právnická fakulta - Knihovna
Načítá se…
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
Načítá se…
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Načítá se…
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s. - Odborná knihovna Jiřího Hájka
Načítá se…
Národní lékařská knihovna - oddělení vědeckých informací při Ministerstvu zdravotnictví
K 7798
Načítá se…
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Načítá se…
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Načítá se…
Masarykova univerzita - Knihovna univerzitního kampusu - fond Fakulty sportovních studií
Načítá se…
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
Načítá se…
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
263840
Načítá se…
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Filozofická a právnická knihovna
PRAKNM5442

Podobné