Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti

To chci

Kniha o významu péče o zákazníka (servuction) ve službách i obchodu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Aleš Spáčil, 1966-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
116 s. ;
Vydáno:
Praha : Grada, c2003
Edice:
Poradce pro praxi
Témata:
Fyzický popis:
116 s. ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
80-247-0514-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
Načítá se…
ABD159
Načítá se…
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Načítá se…
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
Načítá se…
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKO V290 339.1
Načítá se…
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Načítá se…
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 57319
Načítá se…
Příspěvková organizace Knihovna Karla Hynka Máchy v Litoměřicích
Načítá se…
Městské kulturní středisko Nový Jičín, příspěvková organizace - Městská knihovna Nový Jičín
Načítá se…
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
256511
Načítá se…
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
2-604.471
Načítá se…
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
59140
Načítá se…
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Pedagogická knihovna
PEDKNM5654
Načítá se…
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna

Podobné