Evropské marketingové prostředí

To chci

Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Miroslav Foret, 1946-
Další autoři:
Oldřich Šašinka
Petr K. Procházka, 1960-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
ix, 100 s. ;
Vydáno:
Praha : Computer Press, 1999
Vydání:
Vyd. 1.
Edice:
Evropská unie
Business books
Témata:
Fyzický popis:
ix, 100 s. ; 23 cm
Bibliografie:
Obsahuje rejstřík
ISBN:
80-7226-203-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Načítá se…
Ústav státu a práva AV ČR, v. v. i. - Středisko vědeckých informací - Knihovna
C 30760
Načítá se…
ABD017
Načítá se…
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Načítá se…
ABD159
Načítá se…
Masarykova univerzita - Pedagogická fakulta - Ústřední knihovna Brno
Načítá se…
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Načítá se…
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Načítá se…
Městská knihovna Varnsdorf, příspěvková organizace
Načítá se…
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Načítá se…
Městská knihovna Louny
Načítá se…
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
Načítá se…
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
B62495
Načítá se…
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
251972
Načítá se…
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
2-604.426
Načítá se…
Městská knihovna Prostějov
Načítá se…
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna

Podobné