Školy používají jednotné zadání, uplatňují ale i svou vynalézavost
Na konci školního roku 2018 skládali žáci učebních oborů již počtvrté závěrečnou zkoušku. Jednotné zadání vytvořil Národní ústav pro vzdělávání. Jednotné zkoušky jsou určeny pro kategorie H a kategorie E (žáci se zdravotním handicapem). Výuční list získali také dospělí, kteří získali dovednosti v praxi. Zkoušku mohou … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Speciál pro střední školy. -- ISSN 2788-1091. -- Roč. 2018, č. 5 (2018), s. 7-9
- Témata:
- Fyzický popis:
- 1 ilustrace, 3 tabulky, 3 grafy
Instituce:
Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11470323 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20181029145230.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 181011s2018 xr d||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 377 |x Odborné vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 377 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.27 |2 MRF | ||
080 | |a 374.7 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Franklová, Zoja |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Uniform assignment for final examinations, but schools' own creations, too |
245 | 1 | 0 | |a Školy používají jednotné zadání, uplatňují ale i svou vynalézavost / |c Zoja Franklová |
300 | |b 1 ilustrace, 3 tabulky, 3 grafy | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Na konci školního roku 2018 skládali žáci učebních oborů již počtvrté závěrečnou zkoušku. Jednotné zadání vytvořil Národní ústav pro vzdělávání. Jednotné zkoušky jsou určeny pro kategorie H a kategorie E (žáci se zdravotním handicapem). Výuční list získali také dospělí, kteří získali dovednosti v praxi. Zkoušku mohou složit také vězni. Po ukončení zkoušek má každá škola možnost vyplnit elektronický dotazník. V článku jsou uvedeny předběžné výsledky (výsledky žáků i hodnocení témat). | ||
610 | 2 | 4 | |a Národní ústav pro vzdělávání |
648 | 4 | |a 2017/2018 | |
650 | 7 | |a závěrečná zkouška |2 pedag | |
650 | 4 | |a ukončení školy | |
650 | 4 | |a střední odborná škola | |
650 | 4 | |a střední odborné učiliště | |
650 | 4 | |a hodnocení žáka | |
650 | 4 | |a učební obor | |
650 | 4 | |a praxe | |
650 | 7 | |a vzdělávání dospělých |7 ph162891 |2 czenas | |
650 | 4 | |a vězeň | |
650 | 4 | |a dotazník | |
650 | 7 | |a rekvalifikace |7 ph125101 |2 czenas | |
650 | 4 | |a školní rok | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
653 | 0 | |a výuční list |a kategorie | |
773 | 0 | |t Speciál pro střední školy |x 2788-1091 |g Roč. 2018, č. 5 (2018), s. 7-9 |q 2018:5 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11470323 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001754290&local_base=ANL |
Podobné
-
Jsem člověk kompromisu
Míchal Černík
-
Člověka bude soudit svědomí
Arnošt Lustig, 1926-2011
-
Školy se musí více učit
Zoja Franklová
-
Koncepce a anti-koncepce
Zoja Franklová
-
O platech a úvazcích učitelů
Jan Koucký