Žák s poruchou autistického spektra a jeho fungování v kolektivu běžné třídy = Pupils with autistic spectrum disorder and their functioning in the collective of an ordinary class

To chci

Autorka se zabývá specifiky fungování žáků s diagnózou Aspergerova syndromu, atypického autismu a dětského (vysocefunkčního) autismu v kolektivu běžných základních a středních škol. Článek postihuje praktický dopad diagnózy PAS na školní život žáků, na jejich vztahy se spolužáky i pedagogy. Vychází z informací žáků samotných, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Kateřina Šrahůlková
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. -- ISSN 1211-2720. -- Roč. 28, č. 1 (2018), s. 55-66
Témata:
Popis jednotky:
Resumé čes., angl.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11470277
003 czprnpk
005 20181025102233.0
007 ta
008 181010s2018 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376-056.34  |2 MRF 
080 |a 616.896  |2 MRF 
080 |a 37.064  |2 MRF 
100 1 |a Šrahůlková, Kateřina  |4 aut 
245 1 0 |a Žák s poruchou autistického spektra a jeho fungování v kolektivu běžné třídy =  |b Pupils with autistic spectrum disorder and their functioning in the collective of an ordinary class /  |c Kateřina Šrahůlková 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé čes., angl. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Autorka se zabývá specifiky fungování žáků s diagnózou Aspergerova syndromu, atypického autismu a dětského (vysocefunkčního) autismu v kolektivu běžných základních a středních škol. Článek postihuje praktický dopad diagnózy PAS na školní život žáků, na jejich vztahy se spolužáky i pedagogy. Vychází z informací žáků samotných, jejich spolužáků, pedagogů a rodičů. V závěru jsou shromážděny podněty pro základní orientaci v možných postupech, které usnadňují zapojení žáků s PAS do kolektivu běžných tříd. 
650 7 |a speciální pedagogika  |2 pedag 
650 4 |a základní škola 
650 4 |a střední škola 
650 7 |a autismus  |7 ph118685  |2 czenas 
650 4 |a duševní nemoc 
650 7 |a interpersonální vztahy  |7 ph114786  |2 czenas 
650 4 |a vztah učitel-žák 
650 4 |a vztahy mezi vrstevníky 
650 4 |a vrstevnická skupina 
650 7 |a rodiče  |7 ph125185  |2 czenas 
650 4 |a žák 
650 4 |a participace 
650 4 |a školní život 
653 0 |a Aspergerův syndrom  |a kolektiv 
773 0 |t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky  |d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy 1990-  |x 1211-2720  |g Roč. 28, č. 1 (2018), s. 55-66  |q 28:1  |9 2018 
910 |a ABA012  |x kpw11470277 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001745631&local_base=ANL 

Podobné