Žák s poruchou autistického spektra a jeho fungování v kolektivu běžné třídy = Pupils with autistic spectrum disorder and their functioning in the collective of an ordinary class
Autorka se zabývá specifiky fungování žáků s diagnózou Aspergerova syndromu, atypického autismu a dětského (vysocefunkčního) autismu v kolektivu běžných základních a středních škol. Článek postihuje praktický dopad diagnózy PAS na školní život žáků, na jejich vztahy se spolužáky i pedagogy. Vychází z informací žáků samotných, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. -- ISSN 1211-2720. -- Roč. 28, č. 1 (2018), s. 55-66
- Témata:
- Popis jednotky:
- Resumé čes., angl.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11470277 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20181025102233.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 181010s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze |b eng | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376-056.34 |2 MRF | ||
080 | |a 616.896 |2 MRF | ||
080 | |a 37.064 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Šrahůlková, Kateřina |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Žák s poruchou autistického spektra a jeho fungování v kolektivu běžné třídy = |b Pupils with autistic spectrum disorder and their functioning in the collective of an ordinary class / |c Kateřina Šrahůlková |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé čes., angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Autorka se zabývá specifiky fungování žáků s diagnózou Aspergerova syndromu, atypického autismu a dětského (vysocefunkčního) autismu v kolektivu běžných základních a středních škol. Článek postihuje praktický dopad diagnózy PAS na školní život žáků, na jejich vztahy se spolužáky i pedagogy. Vychází z informací žáků samotných, jejich spolužáků, pedagogů a rodičů. V závěru jsou shromážděny podněty pro základní orientaci v možných postupech, které usnadňují zapojení žáků s PAS do kolektivu běžných tříd. | ||
650 | 7 | |a speciální pedagogika |2 pedag | |
650 | 4 | |a základní škola | |
650 | 4 | |a střední škola | |
650 | 7 | |a autismus |7 ph118685 |2 czenas | |
650 | 4 | |a duševní nemoc | |
650 | 7 | |a interpersonální vztahy |7 ph114786 |2 czenas | |
650 | 4 | |a vztah učitel-žák | |
650 | 4 | |a vztahy mezi vrstevníky | |
650 | 4 | |a vrstevnická skupina | |
650 | 7 | |a rodiče |7 ph125185 |2 czenas | |
650 | 4 | |a žák | |
650 | 4 | |a participace | |
650 | 4 | |a školní život | |
653 | 0 | |a Aspergerův syndrom |a kolektiv | |
773 | 0 | |t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky |d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy 1990- |x 1211-2720 |g Roč. 28, č. 1 (2018), s. 55-66 |q 28:1 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11470277 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001745631&local_base=ANL |
Podobné
-
Tipy pro začínající školní psychology
Barbora Lucká, 1986-
-
Počítač a volný čas dětí
Kateřina Šrahůlková