Informační a komunikační technologie v procesu sociální rehabilitace osob se zrakovým postižením = Information and communication technologies in the process of the social rehabilitation of people with visual disabilities
Uvedeny jsou výstupy kvantitativního šetření a návrh optimalizace procesu sociální rehabilitace jedinců se zrakovým postižením. Výsledky poukazují na význam informačních a komunikačních technologií v přístupu k informacím pro osoby se zrakovým postižením, vysokou motivaci těchto jedinců pro celoživotní vzdělávání v oblasti kompetencí … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. -- ISSN 1211-2720. -- Roč. 28, č. 1 (2018), s. 13-26
- Témata:
- Popis jednotky:
- Resumé čes., angl.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11470265 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20181025101743.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 181009s2018 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze |b eng | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376-056.262 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.6 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Prázdná, Radka |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Informační a komunikační technologie v procesu sociální rehabilitace osob se zrakovým postižením = |b Information and communication technologies in the process of the social rehabilitation of people with visual disabilities / |c Radka Prázdná |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé čes., angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Uvedeny jsou výstupy kvantitativního šetření a návrh optimalizace procesu sociální rehabilitace jedinců se zrakovým postižením. Výsledky poukazují na význam informačních a komunikačních technologií v přístupu k informacím pro osoby se zrakovým postižením, vysokou motivaci těchto jedinců pro celoživotní vzdělávání v oblasti kompetencí s kompenzační pomůckou a vliv těchto pomůcek na celkovou kvalitu života osob se zrakovým postižením. Navržená zlepšení se zaměřují na fázi poradenství při volbě vhodné pomůcky, následně na dostupnost kompenzačních pomůcek a na specifika procesu nácviku osvojení si práce s pomůckou. | ||
650 | 7 | |a speciální pedagogika |2 pedag | |
650 | 4 | |a rehabilitace | |
650 | 4 | |a zrakově postižený | |
650 | 4 | |a kompenzační vzdělávání | |
650 | 4 | |a zlepšení | |
650 | 7 | |a informační technologie |7 ph121106 |2 czenas | |
650 | 7 | |a celoživotní vzdělávání |7 ph119091 |2 czenas | |
650 | 4 | |a způsobilost | |
650 | 7 | |a poradenství |7 ph124359 |2 czenas | |
650 | 4 | |a cvičení | |
650 | 4 | |a vybavení | |
650 | 4 | |a učební pomůcka | |
650 | 4 | |a informační pomůcka | |
650 | 4 | |a výsledek výzkumu | |
653 | 0 | |a kompenzační pomůcky |a kvantitativní šetření |a přístup k informacím |a kvalita života | |
773 | 0 | |t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky |d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy 1990- |x 1211-2720 |g Roč. 28, č. 1 (2018), s. 13-26 |q 28:1 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11470265 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001745628&local_base=ANL |