Informační a komunikační technologie v procesu sociální rehabilitace osob se zrakovým postižením = Information and communication technologies in the process of the social rehabilitation of people with visual disabilities

To chci

Uvedeny jsou výstupy kvantitativního šetření a návrh optimalizace procesu sociální rehabilitace jedinců se zrakovým postižením. Výsledky poukazují na význam informačních a komunikačních technologií v přístupu k informacím pro osoby se zrakovým postižením, vysokou motivaci těchto jedinců pro celoživotní vzdělávání v oblasti kompetencí celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Radka Prázdná
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. -- ISSN 1211-2720. -- Roč. 28, č. 1 (2018), s. 13-26
Témata:
Popis jednotky:
Resumé čes., angl.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11470265
003 czprnpk
005 20181025101743.0
007 ta
008 181009s2018 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376-056.262  |2 MRF 
080 |a 37.091.6  |2 MRF 
100 1 |a Prázdná, Radka  |4 aut 
245 1 0 |a Informační a komunikační technologie v procesu sociální rehabilitace osob se zrakovým postižením =  |b Information and communication technologies in the process of the social rehabilitation of people with visual disabilities /  |c Radka Prázdná 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé čes., angl. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Uvedeny jsou výstupy kvantitativního šetření a návrh optimalizace procesu sociální rehabilitace jedinců se zrakovým postižením. Výsledky poukazují na význam informačních a komunikačních technologií v přístupu k informacím pro osoby se zrakovým postižením, vysokou motivaci těchto jedinců pro celoživotní vzdělávání v oblasti kompetencí s kompenzační pomůckou a vliv těchto pomůcek na celkovou kvalitu života osob se zrakovým postižením. Navržená zlepšení se zaměřují na fázi poradenství při volbě vhodné pomůcky, následně na dostupnost kompenzačních pomůcek a na specifika procesu nácviku osvojení si práce s pomůckou. 
650 7 |a speciální pedagogika  |2 pedag 
650 4 |a rehabilitace 
650 4 |a zrakově postižený 
650 4 |a kompenzační vzdělávání 
650 4 |a zlepšení 
650 7 |a informační technologie  |7 ph121106  |2 czenas 
650 7 |a celoživotní vzdělávání  |7 ph119091  |2 czenas 
650 4 |a způsobilost 
650 7 |a poradenství  |7 ph124359  |2 czenas 
650 4 |a cvičení 
650 4 |a vybavení 
650 4 |a učební pomůcka 
650 4 |a informační pomůcka 
650 4 |a výsledek výzkumu 
653 0 |a kompenzační pomůcky  |a kvantitativní šetření  |a přístup k informacím  |a kvalita života 
773 0 |t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky  |d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy 1990-  |x 1211-2720  |g Roč. 28, č. 1 (2018), s. 13-26  |q 28:1  |9 2018 
910 |a ABA012  |x kpw11470265 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001745628&local_base=ANL 

Podobné