Overovanie modelu obrátenej integrácie v špeciálnej materskej škole pre deti so sluchovým postihnutím = Verification of the model of reversed integration of chilren with hearing impairment in a special kindergarten

To chci

Informace o experimentálním ověřování modelu tzv. obrácené nebo preventivní integrace v předškolním vzdělávání, který byl realizován formou začleňování dětí se sluchovým postižením a narušenou komunikační schopností do běžných tříd v rámci speciálního předškolního zařízení. Cílem experimentu bylo stimulovat řečovou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Ľubica Kročanová
Typ dokumentu:
Články
Publikováno v:
Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. -- ISSN 1211-2720. -- Roč. 28, č. 1 (2018), s. 3-12
Témata:
Popis jednotky:
Resumé slov., angl.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11470262
003 czprnpk
005 20181025101825.0
007 ta
008 181009s2018 xr |||||||||||||||||slo||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a slo  |b slo  |b eng 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376  |2 MRF 
080 |a 373.24  |2 MRF 
080 |a 37.043.2  |2 MRF 
080 |a 37.042  |2 MRF 
100 1 |a Kročanová, Ľubica  |7 xx0124184  |4 aut 
245 1 0 |a Overovanie modelu obrátenej integrácie v špeciálnej materskej škole pre deti so sluchovým postihnutím =  |b Verification of the model of reversed integration of chilren with hearing impairment in a special kindergarten /  |c Ľubica Kročanová 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé slov., angl. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Informace o experimentálním ověřování modelu tzv. obrácené nebo preventivní integrace v předškolním vzdělávání, který byl realizován formou začleňování dětí se sluchovým postižením a narušenou komunikační schopností do běžných tříd v rámci speciálního předškolního zařízení. Cílem experimentu bylo stimulovat řečovou způsobilost těchto dětí vlivem pozitivních a věkově přiměřených řečových vzorů od intaktních dětí a zároveň rozvíjet jejich sociální kompetence pomocí navazování vztahů mezi dětmi navzájem. 
650 7 |a mateřská škola  |2 pedag 
650 7 |a speciální pedagogika  |7 ph116230  |2 czenas 
650 4 |a speciální škola 
650 7 |a předškolní výchova  |7 ph124887  |2 czenas 
650 4 |a integrace žáka 
650 7 |a integrovaná výchova a vzdělávání  |7 ph121132  |2 czenas 
650 4 |a systém výchovy a vzdělávání 
650 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 4 |a sluchově postižený 
650 7 |a speciální školství  |7 ph125901  |2 czenas 
650 7 |a sociální integrace  |7 ph125789  |2 czenas 
650 7 |a sociální přizpůsobení  |7 ph265646  |2 czenas 
650 4 |a komunikační schopnost 
650 4 |a řečová dovednost 
650 7 |a sociální komunikace  |7 ph116206  |2 czenas 
650 4 |a experiment 
651 7 |a Slovensko  |7 ge128580  |2 czenas 
773 0 |t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky  |d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy 1990-  |x 1211-2720  |g Roč. 28, č. 1 (2018), s. 3-12  |q 28:1  |9 2018 
910 |a ABA012  |x kpw11470262 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001745627&local_base=ANL