Overovanie modelu obrátenej integrácie v špeciálnej materskej škole pre deti so sluchovým postihnutím = Verification of the model of reversed integration of chilren with hearing impairment in a special kindergarten
Informace o experimentálním ověřování modelu tzv. obrácené nebo preventivní integrace v předškolním vzdělávání, který byl realizován formou začleňování dětí se sluchovým postižením a narušenou komunikační schopností do běžných tříd v rámci speciálního předškolního zařízení. Cílem experimentu bylo stimulovat řečovou … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Články
- Publikováno v:
- Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. -- ISSN 1211-2720. -- Roč. 28, č. 1 (2018), s. 3-12
- Témata:
- Popis jednotky:
- Resumé slov., angl.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
:
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11470262 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20181025101825.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 181009s2018 xr |||||||||||||||||slo|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a slo |b slo |b eng | |
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a 373.24 |2 MRF | ||
080 | |a 37.043.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.042 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kročanová, Ľubica |7 xx0124184 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Overovanie modelu obrátenej integrácie v špeciálnej materskej škole pre deti so sluchovým postihnutím = |b Verification of the model of reversed integration of chilren with hearing impairment in a special kindergarten / |c Ľubica Kročanová |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé slov., angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Informace o experimentálním ověřování modelu tzv. obrácené nebo preventivní integrace v předškolním vzdělávání, který byl realizován formou začleňování dětí se sluchovým postižením a narušenou komunikační schopností do běžných tříd v rámci speciálního předškolního zařízení. Cílem experimentu bylo stimulovat řečovou způsobilost těchto dětí vlivem pozitivních a věkově přiměřených řečových vzorů od intaktních dětí a zároveň rozvíjet jejich sociální kompetence pomocí navazování vztahů mezi dětmi navzájem. | ||
650 | 7 | |a mateřská škola |2 pedag | |
650 | 7 | |a speciální pedagogika |7 ph116230 |2 czenas | |
650 | 4 | |a speciální škola | |
650 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |2 czenas | |
650 | 4 | |a integrace žáka | |
650 | 7 | |a integrovaná výchova a vzdělávání |7 ph121132 |2 czenas | |
650 | 4 | |a systém výchovy a vzdělávání | |
650 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas | |
650 | 4 | |a sluchově postižený | |
650 | 7 | |a speciální školství |7 ph125901 |2 czenas | |
650 | 7 | |a sociální integrace |7 ph125789 |2 czenas | |
650 | 7 | |a sociální přizpůsobení |7 ph265646 |2 czenas | |
650 | 4 | |a komunikační schopnost | |
650 | 4 | |a řečová dovednost | |
650 | 7 | |a sociální komunikace |7 ph116206 |2 czenas | |
650 | 4 | |a experiment | |
651 | 7 | |a Slovensko |7 ge128580 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky |d Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy 1990- |x 1211-2720 |g Roč. 28, č. 1 (2018), s. 3-12 |q 28:1 |9 2018 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11470262 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001745627&local_base=ANL |